Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Een goede nachtrust is het halve werk

Een goede nachtrust is het halve werk

Een goede nachtrust is essentieel voor optimale prestaties overdag. Niet alleen voor sporters, maar voor iedereen die het beste uit zichzelf wil halen. Eigenlijk heel logisch. Vonden wij ook.
Een sportief en ondernemende geest

Een sportief en ondernemende geest

Ontmoet Pim, een digitale professional met een passie voor sportmarketing.
Van muziekindustrie naar sportmarketing

Van muziekindustrie naar sportmarketing

Chiyan Kwok begon zijn carrière bij Universal Music Group als Content Manager. Als muziekliefhebber en creatieveling was hij gefascineerd door de rol die content speelt bij het opbouwen van een sterke band tussen artiest en publiek.
Ruud van der Knaap maakt transfer naar Feyenoord

Ruud van der Knaap maakt transfer naar Feyenoord

Na 14 jaar verlaat Ruud van der Knaap Triple Double voor een nieuwe uitdaging. Hij wordt Commercieel Directeur bij landskampioen Feyenoord.
Energiedirect.nl, Keuken Kampioen en Nationale-Nederlanden winnen SponsorRing

Energiedirect.nl, Keuken Kampioen en Nationale-Nederlanden winnen SponsorRing

Het was drie keer raak tijdens de SponsorRingen. Energiedirect.nl heeft een zilveren SponsorRing ontvangen, de Keuken Kampioen Divisie werd beloond met 'beste business case' en NN won in de categorie ‘innovatie’.
Smaakmakers door Koeman gehuldigd op Kampioensdiner

Smaakmakers door Koeman gehuldigd op Kampioensdiner

Na de primeur van Louis van Gaal was het ditmaal bondscoach Ronald Koeman die de Gouden Kampioensschilden in de Keuken Kampioen Divisie mocht uitreiken.
De strijd om de Unibet Cup

De strijd om de Unibet Cup

Meer dan 250 teams zijn afgelopen jaar in het nieuw gestoken door Unibet. Speelde je dit seizoen in een Unibet tenue? Dan mocht je deelnemen aan verschillende challenges. De zes beste teams gingen de eindstrijd met elkaar aan en bepaalden tijdens een eendaags voetbaltoernooi wie er met de allereerste Unibet Cup vandoor ging.
Innovation Clubhouse

Innovation Clubhouse

Samen met TU Delft, KNVB en de Gemeente Amsterdam lanceert Triple Double het pilotproject Innovation Clubhouse; een uniek clubhuis dat fungeert als Living Lab waar technologische en sociale innovaties worden getest en doorontwikkeld.
TT Circuit Assen lanceert nieuwe website

TT Circuit Assen lanceert nieuwe website

De nieuwe website van TT Circuit Assen is afgelopen 6 juni gelanceerd. Triple Double heeft deze website de afgelopen maanden ontwikkeld, in samenwerking met Flying Kiwi voor het technisch development.
#FootbALL

#FootbALL

In aanloop naar de UEFA Champions League Finale lanceert UEFA haar nieuwste voetbal maatschappelijke campagne. Met de campagne #FootbALL wil UEFA mensen tot inzicht laten komen dat hoe verschillend we ook zijn, we allemaal welkom zijn in het voetbal.
Nederland Waterstofland 2030

Nederland Waterstofland 2030

Met de oproep aan bedrijven en organisaties ‘Zet jezelf op de kaart’ trapt Missie H2 de olympische waterstofcampagne af richting en tijdens de Zomerspelen in Parijs.
Sla een Hole-in-One met KLM

Sla een Hole-in-One met KLM

Het is inmiddels een traditie op het KLM Open, de activatie van KLM waarbij bezoekers zelf mogen proberen een hole-in-one te slaan.
Hardlopen voor Spieren voor Spieren

Hardlopen voor Spieren voor Spieren

Rennen langs rood-witte curbstones, high-fives in de Tarzanbocht en na de Arie Luyendijkbocht een sprintje richting de finish. Voor NPM Capital organiseerden we op Circuit Zandvoort de NPM Circuit Run.
AA Drink is weer Ready for More

AA Drink is weer Ready for More

Een nieuwe sport proberen, benen die verzuren of tóch gewoon aansluiten bij dat peloton. In hun nieuwe campagne presenteert AA Drink vier sporters met een eigen verhaallijn, die de uitdaging met zichzelf aangaan.
Voetbal & Maatschappij centraal bij Shirtsponsor Inspirience

Voetbal & Maatschappij centraal bij Shirtsponsor Inspirience

De rol van voetbal in de maatschappij wordt steeds groter. Reden voor Triple Double, Markteffect en Abovo om tijdens de zesde editie van de Shirtsponsor Inspirience verder in te zoomen op dit thema.
Van topsporter naar sportmarketeer

Van topsporter naar sportmarketeer

Laurens van Leuken versterkt het sportmarketing team van Triple Double. De in Son & Breugel geboren Laurens heeft als keeper al zijn debuut gemaakt in de topsport, en maakt via een aantal tussenstappen nu zijn rentree als sportmarketeer in de topsport.
You’ll never walk Alone

You’ll never walk Alone

Zoals Lee Towers zingt: “You’ll never walk Alone’. Als trotse hoofdsponsor van de NN Marathon Rotterdam was Nationale-Nederlanden afgelopen weekend supporter van álle hardlopers.
Rocket Darts en TU Delft presenteren nieuwe dartpijl.

Rocket Darts en TU Delft presenteren nieuwe dartpijl.

Delftse onderzoekers hebben mogelijk een baanbrekende dartpijl ontwikkeld die de prestaties van topdarters aanzienlijk kan verbeteren. Zo is de dartpijl minder gevoelig voor fouten van de darter en daardoor bijna 50 procent preciezer dan een conventionele dartpijl.
Triple Double matcht RSM en NOC*NSF

Triple Double matcht RSM en NOC*NSF

Accountantsorganisatie en financieel adviseur RSM is partner geworden van NOC*NSF. RSM zet haar expertise in om topsporters te adviseren bij fiscale en accountancy-vragen en zet onder andere een fiscale helpdesk op voor bonden.
Nationale-Nederlanden wint Esprix Award

Nationale-Nederlanden wint Esprix Award

De activatiecampagne met Stichting Running Blind heeft Nationale-Nederlanden een Esprix Award opgeleverd. Als supporter van álle hardlopers was het doel de bewustwording van inclusief sporten vergroten en buddy’s voor visueel beperkte hardlopers werven.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?