Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Nationale-Nederlanden wint Content Marketing Medal

Nationale-Nederlanden wint Content Marketing Medal

De NK Running Blind-campagnes met Stichting Running Blind hebben Nationale-Nederlanden eerder al een Esprix Award en een SponsorRing opgeleverd. Nu is de campagne ook nog bekroond met een CMTA Medal (Content Marketing, The Awards) voor Beste Print Cover.
Prestigieuze W3 Award voor nieuwe website TT Circuit Assen

Prestigieuze W3 Award voor nieuwe website TT Circuit Assen

Het TT Circuit heeft de W3 Award in de categorie ‘sport’ gekregen voor het ontwerp van de nieuwe website. De internationale W3 Awards zijn voor nieuwe websites, die worden beoordeeld op hun look & feel, innovativiteit en gebruikservaring.
Het mooiste shirt van Nederland

Het mooiste shirt van Nederland

Het AD en de KNVB starten in aanloop naar EURO2020 de zoektocht naar het mooiste shirt aller tijden van het Nederlands Elftal.
Shirtsponsor Inspirience IV

Shirtsponsor Inspirience IV

Alweer voor de vierde keer organiseerden we samen met Voetbal International en Nielsen Sports de Shirtsponsor Inspirience; hét kennisevent voor alle shirtsponsors van de Eredivisie.
Ontbijt en sport als een winnaar

Ontbijt en sport als een winnaar

Ding dong! Daar staan plotseling Rico, Roy en Yara voor de deur. Het overkwam de winnaars van de sportactie.
Proeven met Verhoeven

Proeven met Verhoeven

Het sportseizoen is gelukkig weer begonnen. Zeker nadat verenigingen door Corona hun deuren lang hebben moeten sluiten. Maakt dat deze periode het ideale moment is sport te (her)ontdekken.
Dat smaakt naar meer

Dat smaakt naar meer

Voor sommigen was de naam in het begin misschien even wennen. Maar de Keuken Kampioen Divisie is niet meer weg te denken uit het Nederlandse voetbal. Een spectaculaire competitie, die als springplank dient naar de (inter)nationale top.
Extra energie voor Missie H2

Extra energie voor Missie H2

Missie H2 is een vereniging van bedrijven met als doel Nederland als waterstofland te positioneren. En de duurzame mogelijkheden van waterstof onder de aandacht te brengen.
Willem II wint het Eredivisie Shirt Festival

Willem II wint het Eredivisie Shirt Festival

Na 674.175 likes en 162.264 stemmen van het publiek was het aan de vakjury - bestaande uit Frank Evenblij, Arno Kantelberg, Victoria Koblenko, Jan Joost van Gangelen en Sjoerd Mossou – de winnaar te bepalen. Zij kozen het shirt van Willem II uit 1958/1959 uit tot het mooiste Eredivisie-shirt ooit.
De verjaardag van een legende

De verjaardag van een legende

Samen met World of Cruyff en Johan Cruyff Foundation vieren we de verjaardag van Johan. Een mooi moment om zijn signature nieuw leven in te blazen: de Cruyff-turn.
Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Samen met de Eredivisie, Fox Sports, Santos en het AD lanceren we het Eredivisie Shirt Festival. Een ode aan 64 jaar Nederlandse voetbalhistorie, die start met een online verkiezing, ondersteund door alle Nederlandse profclubs. Een verkiezing van het allermooiste Eredivisie-shirt ooit.
Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Peugeot Nederland heeft zich verbonden als sponsor aan Nederlandse beste tennisster Kiki Bertens. Bertens gaat deel uitmaken van het in 2018 succesvol gelanceerde Peugeot NextGen Lions tennisprogramma. De samenwerking gaat van start tijdens de WTA Finals.
Heel Helmond Sport

Heel Helmond Sport

Het vooruitzicht van een nieuw stadion vormt voor Helmond Sport de aanleiding om een beweging op gang te brengen met als doel de stad Helmond en de regio sportiever en vitaler te maken. Dit alles onder de noemer 'Heel Helmond Sport'.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?