Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

NK Running Blind

NK Running Blind

Nationale-Nederlanden is supporter van alle hardlopers. Zo ook van de lopers met een visuele beperking die tijdens de NN Zevenheuvelenloop streden voor het NK Running Blind; het officieuze kampioenschap waarbij zij samen met een buddy 15 kilometer lopen.
WK Shirtfestival

WK Shirtfestival

Het WK voetbal zorgt iedere 4 jaar voor nieuwe shirts van deelnemende landen die onderdeel worden van de geschiedenis. Een collectie die inmiddels opgeteld 834 unieke exemplaren telt. Maar welk shirt is het mooiste WK-shirt aller tijden?
Gouden Effie voor 6-Minutenzone.

Gouden Effie voor 6-Minutenzone.

Dankzij inspanningen van de Hartstichting en vele betrokken partners kan in heel Nederland binnen 6 minuten gestart worden met het reanimeren bij een hartstilstand en kan een AED worden aangesloten. De campagne om deze 6-Minutenzone te realiseren is een verlengde van het partnership met Feyenoord en werd dinsdag bekroond met een Gouden Effie.
Energiedirect.nl en Triple Double verlengen samenwerking

Energiedirect.nl en Triple Double verlengen samenwerking

Van de eerste handtekening tot de PSV Walk of Fame. Energiedirect.nl en Triple Double werken al sinds 2016 onafgebroken samen. En dit blijven we doen.
Management-wijzigingen bij Golazo Nederland

Management-wijzigingen bij Golazo Nederland

CEO Remco Barbier verlaat Golazo. Hij wil zijn carrière een andere richting geven en kwam in overleg met groeps-CEO Bob Verbeeck en in de beste verstandhouding overeen de samenwerking eind dit jaar te beëindigen.
Waterstofmissie gaat voor goud bij Olympics 2024

Waterstofmissie gaat voor goud bij Olympics 2024

Missie H2 verlengt haar samenwerking met TeamNL tot en met de Olympische en Paralympische Spelen van 2024 in Parijs. Het consortium wil hiermee de nationale waterstofbeweging in Nederland verder aanjagen in de energietransitie.
Jongeren centraal bij sportweek

Jongeren centraal bij sportweek

Hoe bereiken we jongeren tussen de 13 en 18 jaar, die niet sporten? Speciaal voor deze doelgroep heeft Triple Double in opdracht van NOC*NSF een campagne voor de Nationale Sportweek ontwikkeld, die aansluit bij de landelijke ‘Sport doet iets met je’-campagne.
BURO SPECO in een nieuw jasje

BURO SPECO in een nieuw jasje

Een uniek onderwijsconcept krijgt ook dit jaar een vervolg. Voor het derde jaar op rij gaan studenten van de Fontys SPECO-opleiding aan de slag voor BURO SPECO. Het enige sportmarketingbureau in Nederland gerund door studenten.
De strijd om de Kist Cup

De strijd om de Kist Cup

Ter nagedachtenis aan Simon Kistemaker namen twee ploegen van deze oud-trainer het tegen elkaar op in het heenduel van de Kist Cup. Onder toeziend oog van de familie Kistemaker won De Graafschap met 0-1 van Telstar.
Road to the marathon

Road to the marathon

Philips en de ASML Marathon Eindhoven zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ieder jaar lopen er vele medewerkers richting de finish op de Vestdijk.
AA Drink official partner World Padel Tour Amsterdam Open

AA Drink official partner World Padel Tour Amsterdam Open

Sportdrank-specialist, AA Drink, heeft zich voor twee jaar verbonden aan de World Padel Tour Amsterdam Open. Als partner positioneren zij zich zo nog nadrukkelijker binnen de padelwereld.
Triple Double onderdeel van La Vuelta Holanda-peloton

Triple Double onderdeel van La Vuelta Holanda-peloton

Aankomend weekend is het dan eindelijk zover, de renners van La Vuelta gaan drie geweldige etappes afleggen door Utrecht en Noord-Brabant. Het is de 77ste editie en slechts de vierde keer dat het Spaanse wielerspektakel buiten Spanje start.
GoodHabitz kiest Triple Double

GoodHabitz kiest Triple Double

GoodHabitz kiest voor Triple Double als bureau om haar sponsorship met PSV te activeren. Met ingang van het seizoen 2022-2023 zal Triple Double de marktleider in Europa op het gebied van online training voor drie jaar bijstaan.
De aftrap van jouw weekend

De aftrap van jouw weekend

Vrijdagavond hebben supporters gezamenlijk het nieuwe Keuken Kampioen Divisie-seizoen afgetrapt. Het is nog niet eerder gebeurd dat supporters van beide clubs collectief de competitie in gang brengen.
AA Drink is Ready for more!

AA Drink is Ready for more!

AA Drink heeft een uitgebreid arsenaal aan functionele sportdranken en brengt dit middels de nieuwe campagne 'Ready for more' onder de aandacht bij de individuele sporter.
Twee nieuwe sterkhouders

Twee nieuwe sterkhouders

Met Lars Timmermans (sportmarketing) en Nick Koppen (social- en contentmarketing) verwelkomen we twee nieuwe sterkhouders in ons team. Ieder met een verschillende achtergrond, maar beide met een ongekende passie voor sport.
Nieuw TD-talent aan boord

Nieuw TD-talent aan boord

De kleedkamer van Triple Double is uitgebreid met drie nieuwe talenten. Tijn Joosten, Zev van Melick en Ilse Beeren hebben vanaf 1 juli officieel een plek in de selectie weten te bemachtigen.
PSV Walk of Fame geopend

PSV Walk of Fame geopend

Bij het Philips Stadion hebben energiedirect.nl en PSV elf PSV-helden vereeuwigd. Energiedirect.nl verlaat na zes seizoenen het shirt van PSV en bedankt hiermee alle fans van de club. De komende seizoenen blijft energiedirect.nl als official partner aan PSV verbonden.
Brilliant Blue

Brilliant Blue

De kleur blauw en PSV zijn al decennialang met elkaar verbonden. Alle blauwe PSV-tenues uit het verleden vormen samen de (nieuwe) blauwe kleur van het derde tenue dat PSV en Puma vandaag lanceerden.
Supporter van Oranjevrouwen

Supporter van Oranjevrouwen

Om topprestaties te leveren heb je supporters nodig. Daarom biedt DHL rondom het WK Hockey en het EK Vrouwenvoetbal Nederland de kans om supporter te worden van de Oranjevrouwen.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?