GoodHabitz kiest Triple Double

GoodHabitz kiest voor Triple Double als bureau om haar sponsorship met PSV te activeren. Met ingang van het seizoen 2022-2023 zal Triple Double de marktleider in Europa op het gebied van online training voor drie jaar bijstaan.

PSV is het perfecte platform voor GoodHabitz om een goede gewoonte te maken van elke dag leren. Tijdens de FANdag en seizoensopening van de Eredivisie kregen PSV-supporters nog meer van GoodHabitz te zien.

We zijn er bijzonder trots op om het snelgroeiende GoodHabitz in deze Eindhovense driehoek te mogen helpen om het maximale uit de samenwerking met PSV te halen.

— Ruud van der Knaap, Strategy Director Triple Double

Kennis van PSV-fans op de proef gesteld op FANdag en in de rust van eredivisieduels
GoodHabitz trapte het rugsponsorship leuk en leervol af. Op de FANdag werden fans van jong en oud uitgedaagd om het podium te betreden en het op te nemen tegen vrienden, familie of andere supporters.

Met bijna tweeduizend deelnemers werd de digitale quiz 'De Slimste Fan' ook succescol afgetrapt in het Philips Stadion. Tijdens de rust van de officiële seizoen openingswedstrijd in de Eredivisie tegen FC Emmen werd 'De Slimste Fan' beloond met een gesigneerd wedstrijdshirt. Gedurende het gehele seizoen kunnen alle toeschouwers in het stadion deelnemen via slimstefan.nl.


Lees snel verder

Bekijk meer gerelateerde updates