AA Drink heeft een uitgebreid arsenaal aan functionele sportdranken en brengt dit middels de nieuwe campagne 'Ready for more' onder de aandacht bij de individuele sporter.
Triple Double is, samen met het Belgische sportmarketingbureau Sportizon, verantwoordelijk voor de hernieuwde positionering van AA Drink. Voor de Nederlandse markt is deze positionering door vertaald in de Ready for More-campagne. De tv-commercial is te zien rondom alle grote sportevents, daarnaast zijn visuals te zien op een groot aantal (digital) out of home en online platformen.
De lokale sportheld staat centraal in de Ready for More-campagne. Want sporten is leuk en gezond, maar het gaat niet altijd vanzelf. Claire Pastoor, Brand Manager AA Drink: “We zien een hardloopster, wielrenster, crossfitter en padel-speler, die zichzelf uitdagen en toch die drempel overgaan. Een persoonlijke overwinning en boost om verder te gaan voor de volgende uitdaging.”
“AA Drink ondersteunt de sporter voor, tijdens en na de activiteit. Voor elke inspanning is een AA Drink-variant die perfect aansluit bij de behoeften van de sporter.’’
Bekijk meer gerelateerde updates