Updates

News in words and pictures.

Triple Double werkt voor een brede selectie van topmerken. En daar zijn we best trots op. Samen zetten we grote stappen met volop resultaat. Elke dag opnieuw. Daarom hieronder ons meest recente werk. Mooi werk, aldus onszelf...

Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Eredivisie Shirt Festival: een ode aan het voetbalshirt

Samen met de Eredivisie, Fox Sports, Santos en het AD lanceren we het Eredivisie Shirt Festival. Een ode aan 64 jaar Nederlandse voetbalhistorie, die start met een online verkiezing, ondersteund door alle Nederlandse profclubs. Een verkiezing van het allermooiste Eredivisie-shirt ooit.
Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

Deze Opel Corsa laat de straten rood, wit en zwart kleuren

De auto die je rijdt zegt iets over wie je bent. En de liefde voor Feyenoord, hoe groots of subtiel ook, die wil je uiten.
Romário kanshebber SAN Accent

Romário kanshebber SAN Accent

Na het winnen van een SponsorRing en een nominatie voor een European Sponsor Award maakt energiedirect.nl opnieuw kans op een reclameprijs. Ditmaal is ‘Koning Carnaval’ genomineerd voor een SAN Accent.
For the love of the world

For the love of the world

Logo’s in de sport zijn heilig. Daar kom je eigenlijk niet aan. En dat geldt dus ook voor ons logo. Toch gaan we in deze tijden overstag voor het groter belang. Omdat we de noodzaak van social distancing en thuisblijven willen onderstrepen. 1,5 Meters. Make it count.
Tarik Yilmaz versterkt team creatie

Tarik Yilmaz versterkt team creatie

Triple Double heeft zich versterkt met designer Tarik Yilmaz. Hij komt over van Happy Cactus, waar hij de afgelopen 8 jaar als vormgever actief was. Voor Tarik eindelijk de kans zijn creatief talent te combineren met zijn liefde voor sport.
NN trapt hardloopseizoen af in Den Haag

NN trapt hardloopseizoen af in Den Haag

Maar liefst 42.000 lopers vertrokken begin maart traditioneel vanaf de Koningskade richting het Malieveld.
4 talenten kwalificeren zich voor 2020

4 talenten kwalificeren zich voor 2020

2020 staat oranje omcirkeld in de agenda van iedere sportliefhebber. Want we zijn er weer bij. En dat geldt óók voor vier sportmarketingtalenten, die zich via ‘The Qualifiers’ voor een traineeship binnen SX hebben gekwalificeerd.
London calling: Romário 10 points

London calling: Romário 10 points

Donderdagavond was in London de jaarlijkse uitreiking van de ESA Awards. De prestigieuze prijs voor Europese sponsorcases.
Feyenoord-fans verklaren hun Valentijn de liefde

Feyenoord-fans verklaren hun Valentijn de liefde

Opel heeft hart voor Feyenoord, net als 2,7 miljoen andere Nederlanders. In aanloop naar Valentijnsdag trokken we met een romantische setting het centrum van Rotterdam in om Feyenoorders hun liefde aan de club te verklaren.
BURO SPECO boost sportmarketingtalent

BURO SPECO boost sportmarketingtalent

De Fontys opleidingen SPECO Sportmarketing- Sportcommunicatie en Triple Double slaan opnieuw de handen ineen.
Beat the NextGen Lions and become King of the Court

Beat the NextGen Lions and become King of the Court

Bigger and better. Twee ingrediënten om de 2e editie van King of The Court naar een hoger niveau te tillen.
Van 9.58 sec naar 50 sec

Van 9.58 sec naar 50 sec

Online verzekeraar Allianz Direct start vanaf vandaag met een nieuwe Europese reclamecampagne waarin de Olympische legende Usain Bolt de hoofdrol speelt. Verantwoordelijk bureau is Alfred International uit Amsterdam, waarbij Triple Double een ondersteunende rol had.
PSV Pubquiz: een hoofdbrekende avond

PSV Pubquiz: een hoofdbrekende avond

Voor PSV Energie heeft Triple Double weer de jaarlijkse Pubquiz georganiseerd. Tijdens de PSV Pubquiz nemen PSV Energieklanten het op tegen elkaar en de PSV-familie. De teams werden aangevuld door de PSV-spelers, PSV Vrouwen en de PSV Legends.
Kwaliteit van toen, als uitrusting van nu

Kwaliteit van toen, als uitrusting van nu

Het herintroduceren van een echte klassieker. Een icoon in de matrassenwereld. De degelijkheid van vroeger, aangevuld met nieuwste technieken. Dat is de M line Iconic.
Dubbel curling succes

Dubbel curling succes

Vlak voor aanvang van het Europees Kampioenschap in Zweden heeft de Nederlandse Curling Bond (NCB) met BAUHAUS een nieuwe partner met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd.
Bronzen Effie voor Hartstichting & Philips

Bronzen Effie voor Hartstichting & Philips

Hartstichting en Philips ontvingen de award voor hun campagne ‘BuurtAED’. Deze landelijke campagne had als doel om zoveel mogelijk crowdfund acties voor een AED te voltooien waarmee landelijk een dekkende 6-minutenzone wordt gerealiseerd.
Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Kiki Bertens kiest voor Peugeot

Peugeot Nederland heeft zich verbonden als sponsor aan Nederlandse beste tennisster Kiki Bertens. Bertens gaat deel uitmaken van het in 2018 succesvol gelanceerde Peugeot NextGen Lions tennisprogramma. De samenwerking gaat van start tijdens de WTA Finals.
Nieuwe Equal Game campagne in aanloop naar UEFA EURO2020

Nieuwe Equal Game campagne in aanloop naar UEFA EURO2020

UEFA heeft tijdens het Sponsorreport Jaarcongres bekend gemaakt samen met Triple Double Sportmarketing een nieuwe digitale -en sociale media campagne te ontwikkelen voor Equal Game tijdens UEFA EURO2020.
Missie H2: zes bedrijven die krachten bundelen voor TeamNL

Missie H2: zes bedrijven die krachten bundelen voor TeamNL

Nog voordat het eerste fluitje heeft geklonken en het eerste duel is uitgevochten zijn de Olympische Spelen van 2020 nu al bijzonder. Het toernooi in Tokio worden de eerste ‘Waterstofspelen’ ooit.
Heel Helmond Sport

Heel Helmond Sport

Het vooruitzicht van een nieuw stadion vormt voor Helmond Sport de aanleiding om een beweging op gang te brengen met als doel de stad Helmond en de regio sportiever en vitaler te maken. Dit alles onder de noemer 'Heel Helmond Sport'.

Team

Benieuwd naar het team van Triple Double?