Triple Double wordt Golazo Brands

Het Eindhovense sportmarketingbureau Triple Double gaat vanaf heden verder onder de naam Golazo Brands. Triple Double is al vanaf 2017 onderdeel van de Golazo Groep. Een groep bedrijven die nationaal en internationaal opereren op het snijvlak van sportmarketing, partnerships, evenementen en well-being.

Om de onderlinge samenwerking meer te intensiveren en daarmee missie ‘iedereen gezonder en gelukkiger te maken met sport’ stevig uit te dragen, gaan alle bedrijven verder onder de naam Golazo. Dat betekent dat Triple Double verder gaat onder de naam Golazo Brands.

Golazo Brands

Het team in Eindhoven blijft werken aan grote (inter)nationale marketingcampagnes in de sport voor onder andere UEFA, Albert Heijn, Nationale-Nederlanden, Energiedirect en DHL. Al jaren sleept het bureau diverse vakprijzen in de wacht. Zo werden we vorig jaar nog geëerd met een gouden Europese Effie. Naast het kantoor in Eindhoven, heeft Golazo Brands ook een vestiging in België. Golazo werkt daar onder andere voor AA Drink, Coca-Cola, Audi, Deloitte, Nike en de Belgische voetbalbond.

Golazo in Nederland

De Golazo Groep in Nederland bestaat uit meerdere bedrijven, met elk een eigen expertise en label. Golazo Events organiseren onder andere de NN Marathon Rotterdam en de ASML Marathon in Eindhoven. Uitgeverij Arko Sports Media gaat verder als Golazo Media.

Over de Golazo Groep

De Golazo Groep is een internationale groep bedrijven die actief is op het vlak van sport, beweging, gezondheid en welzijn. Met zeventien kantoren wereldwijd, meer dan 1000 sportevents per jaar en meer dan 5 miljoen actieve deelnemers en app gebruikers, is de Golazo Groep een grote speler op alle facetten van sport. Lees meer op www.golazo.com.

“Met deze nieuwe aanpak en nieuwe branding kunnen we onze missie nog sterker benadrukken”, zegt Bob Verbeeck, CEO van Golazo Groep. “Golazo streeft er al jaren naar om iedereen gezonder en gelukkiger te maken. Dat maatschappelijke welzijn is over alle bedrijven en divisies heen ons doel. Het was tijd om dat ook naar buiten duidelijker te laten blijken. We mogen terecht trots zijn op wat we als Golazo verwezenlijken en zowel in onze benadering naar individuele sporters en supporters als naar bedrijven en overheden willen we Golazo als een kwaliteitsmerk meer naar voor schuiven.”

Lees snel verder

Bekijk meer gerelateerde updates