DELA

DELA en volleybal dames. Middenin het leven.

Tinteling, sympathie en verbondenheid. Deze kernwaarden wilde DELA graag terugzien in hun nieuwe imagocampagne. Vanuit de herkenbare pay-off ‘Voor Elkaar’ koppelden we het DELA-merk aan een Olympische teamsport, de Nederlandse Volleybaldames. Door deze perfecte en opmerkelijke combinatie van enerzijds de dynamiek van de sport en anderzijds een uitvaartverzekeraar en –verzorger, kon DELA aantonen dat het middenin het leven staat. De ambitie? Voor Elkaar zo goed mogelijk te presteren in aanloop naar de Olympische Spelen in Beijing (2008).

Services

Strategie
Creatie
Design
Activatie
Make sports count

72%

beleeft het merk DELA positiever

De associaties die meer samenhangen met het leven, met ambities, met positiviteit zijn wat minder vanzelfsprekend met het merk DELA verbonden. Door middel van sponsoring van het volleybal verbindt DELA haar merk met deze associaties.

— Website DELA

Benieuwd naar meer werk?

Bekijk wat we nog meer gemaakt hebben