Na de Toto Divisie en Gouden Gids Divisie nam Keuken Kampioen - onderdeel van De Mandemakers Groep - na 12 jaar het stokje over van Jupiler als naamgevend hoofdsponsor van de Eerste Divisie. Doordat er inmiddels zoveel grote clubs in de Keuken Kampioen Divisie spelen, is er in het eerste seizoen direct een ware hype ontstaan in misschien wel de spannendste competitie van Nederland. En niet in de laatste plaats omdat de naam ‘Keuken Kampioen Divisie’ nog steeds elke dag een beetje mooier wordt. Iets waar wij als grondleggers van dit sponsorship bijzonder trots op zijn. En waar Keuken Kampioen vanaf dag één de vruchten van plukt.
mediawaarde lancering
stijging spontane naamsbekendheid
gemiddelde naamsvermelding in media per dag
De impact die het sponsorship op het merk Keuken Kampioen heeft gehad, is buiten alle proporties. In alle geledingen, van onze salesafdeling tot de monteurs, zien we de positieve effecten van het sponsorship.
Bekijk wat we nog meer gemaakt hebben