Opel en motorsport gaan samen ver terug. Deze razendsnelle combinatie met een roemrucht verleden maakte in 2015 haar rentree via een samenwerking tussen Timo van der Marel en de ADAM R2. Dit was ook voor Triple Double het startschot om te beginnen aan een nieuwe race.
Een race die bestaat uit diverse campagnes voor liefhebbers van de autosport, maar ook voor mensen buiten die doelgroep. Zo werden er 120 waanzinnige prijzen weggegeven tijdens de GIVE AWAY DAYS, worden de uitstekende resultaten van Timo van der Marel nauwlettend gevolgd, won een jonge automonteur zijn ultieme droomstage naar de Rally van Monte Carlo en zijn Opel ambassadeurs als Ali B en Art Rooijakkers uitgedaagd voor hilarische challenges. En dat allemaal in de Opel ADAM R2.
Design
Om verder op te vallen binnen een diffuus (rally)landschap is onderzocht waar de motorsport fans in geïnteresseerd zijn. Hoewel de sport een ‘ruw’ imago heeft, bleek dat fans warm lopen voor design. Het moet dus niet alleen hard gaan, maar er ook goed uit zien. Deze constatering heeft hele bijzondere car wraps tot gevolg gehad.
Bekijk meer gerelateerde updates