Nationale-Nederlanden wint Content Marketing Medal

De NK Running Blind-campagnes met Stichting Running Blind hebben Nationale-Nederlanden eerder al een Esprix Award en een SponsorRing opgeleverd. Nu is de campagne ook nog bekroond met een CMTA Medal (Content Marketing, The Awards) voor Beste Print Cover.

Als supporter van álle hardlopers was het doel van Nationale-Nederlanden om de bewustwording van 'inclusief sporten' te vergroten en buddy’s voor visueel beperkte hardlopers te werven. Samen met Runner’s World lanceerde Nationale-Nederlanden daarom het allereerste Nederlandse publiekstijdschrift met een braille cover. Een unieke uitgave die draait om visueel beperkte hardlopers en het belang van buddy’s. Met deze speciale cover mogen zij nu dus een derde award aan de prijzenkast toevoegen.

Aansluitend organiseerde Nationale-Nederlanden ook het NK Running Blind. Een hardloopwedstrijd speciaal voor visueel beperkte renners samen met hun buddy’s. Deelnemers kregen onder andere hun startnummers in braille. Met veel zichtbaarheid in de running community en landelijke en social media werd de fanatieke hardloper bereikt met uiteindelijk vele nieuwe aanmeldingen van hardloopbuddy’s.

Lees snel verder

Bekijk meer gerelateerde updates