Deze week is Unibet één jaar actief in Nederland en weer leider in de markt van online kansspelen. Sinds het eerste uur werken Unibet & Triple Double intensief samen, van strategie tot activatie en van consultancy tot partnershipmanagement. Een greep uit het werk.
Unibet FC shirts voor spelers
opgehaald voor Stichting Support Casper
amateurteams in het nieuw gestoken
“Samen hebben we ervoor gezorgd dat Unibet de #1 van Nederland is. We kijken uit naar nog een mooi jaar."
Sinds de markttoetreding in Nederland heeft Unibet met haar campagne ‘Een beetje speler, speelt bij Unibet’ een duidelijk signatuur gekregen. De doorvertaling in 7 partnership video’s met de diverse BVO’s én de lancering van het Unibet FC-shirt waren hier een duidelijk voorbeeld van.
Met de campagne Unibet. Jouw Teamsponsor heeft Unibet ook het amateurvoetbal een boost geven door teams in het nieuw te steken. Want met mooie tenues sta je vaak al met 1-0 voor. Inmiddels spelen ruim 400 teams in prachtige tenues met Unibet op de borst en werd de campagne door de vele aanmeldingen en positieve respons al twee keer herhaald.
Via Unibet Impact hebben we met Unibet spraakmakende maatschappelijk initiatieven kunnen realiseren. Voorbeelden zijn de Kist Cup, een ode aan Simon Kistemaker. In een tweeluik tussen Telstar en De Graafschap werd hiermee ruim €25.000 opgehaald voor Stichting Support Casper.
Ook ontwikkelden we het programma ‘Heracles FIT’ waarin supporters van Heracles Almelo – onder professionele begeleiding - samen weer wedstrijdfit werden. En samen met NAC Breda zorgden we ervoor dat vluchtelingen, werden gekoppeld aan een NAC-supporter om hen te laten zien hoe mooi Breda en NAC zijn en integratie in de samenleving stimuleren. En als kers op de taart fietsen we vanwege het afscheid van Pieter de Waard, samen met supporters van Telstar van IJmuiden naar Maastricht.
Bekijk wat we nog meer gemaakt hebben