KLM

Sla je wereldbal. Een World Business Class activatie.

KLM is al sinds 2004 titelsponsor van het KLM Open. Om dit en de KLM Werelddeal Weken te vieren, werden bezoekers uitgedaagd hun eigen ‘Wereldbal’ te slaan. Op een speciaal ontworpen green in de vorm van een wereldkaart, met een oppervlakte van 750m2 en gelegen in een waterbak van 120.000 liter water, konden bezoekers vanaf 20 meter een poging doen een hole-in-one te slaan. Lukt dat: dan liggen er twee prachtige KLM-vliegtickets voor je klaar.

Services

Events
Creatie

Credits

Vormgenoten
Timmer TV
Bram Berkien
Make sports count

2.395

deelnemers aan activatie

82%

van de bezoekers vindt het een aansprekende activatie

29

winnaars

Deze activatie is de perfecte link tussen KLM en de golfsport: het laat zien dat je zowel met KLM als golf de wereld kunt ontdekken.

— Anouk Hofstad-Rust, Marketing Communications Manager KLM

Benieuwd naar meer werk?

Bekijk wat we nog meer gemaakt hebben