CSU

Het geluid van PSV.

Samen met CSU is in de tweede seizoenshelft, van het seizoen ’22-’23, de nieuwe campagne gelanceerd met als doel om "Het Geluid van PSV" te ontdekken en te delen.

Services

Creatie
Strategie
Activatie
Communicatie
Copywriting
Design

Credits

PSV
SuperSky
Make sports count

3.300.0000

Impressies

32.000

Bezoekers op landingspagina

3.590

Inzendingen

CSU sponsort al vele jaren met trots het "Geluid" op Qmusic. Maar wat als we deze samenwerking nu uitbreiden naar de voetbalwereld? Kunnen de scherpe PSV-supporters alle unieke geluiden van hun geliefde club herkennen? Dat was de centrale vraag van deze campagne.

We hebben niemand minder dan clubman Rob Scheepers als geluidsman aan boord gehaald om ons te helpen bij de zoektocht naar de typische geluiden van de PSV. Tegelijktijdig valt en staat het concept ‘het geluid van ..’ met de moeilijkheid van het geluid. Zodoende zijn we tot een zestal aan typische PSV-geluiden gekomen, gekoppeld aan unieke PSV prijzen.




"Het Geluid van PSV" was een maandelijks terugkerende stadion activatie, compleet met een social media rubriek, die we via de officiële kanalen van PSV en CSU gedeeld is met de fans. Van bekendmakingen tot aan hints aan toe. De fans zijn via meerdere boodschappen en kanalen in aanraking gekomen met deze campagne.

Benieuwd naar meer werk?

Bekijk wat we nog meer gemaakt hebben