Het TT Circuit heeft de W3 Award in de categorie ‘sport’ gekregen voor het ontwerp van de nieuwe website. De internationale W3 Awards zijn voor nieuwe websites, die worden beoordeeld op hun look & feel, innovativiteit en gebruikservaring.
De prijswinnende website van het TT Circuit Assen is in juni van dit jaar gelanceerd. Een volledig nieuw, verrassend en prikkelend design vertegenwoordigt de identiteit van de TT in Assen. De merkgedachte ‘Feel free at the TT’ staat daarbij centraal en wordt ondersteund door de drie centrale thema’s vrijheid, snelheid en kleurrijk. De interface heeft dus een flinke upgrade ondergaan en biedt meer beleving en experience aan de digitale bezoekers van het circuit. Onlangs is ook nog een ‘360 Virtuele Tour’ toegevoegd aan de webpagina. Zo blijft het circuit digitale stappen zetten.
“We waren al enorm trots op onze nieuwe website, en kregen veel positieve feedback van onze bezoekers. Maar het is extra mooi als de vormgeving, maar vooral ook de gebruiksvriendelijkheid, worden gewaardeerd door een jury van experts. We zijn op ons circuit vooral gewend veel prijzen uit te reiken, maar het is heel erg mooi er ook zelf een te krijgen. Deze komt in onze prijzenkast.”
De nieuwe website van het TT Circuit Assen is ontwikkeld door sportmarketingbureau Triple Double in samenwerking met creatieve digitale studio Flying Kiwi. Je bekijkt de website op www.ttcircuit.com.
Bekijk meer gerelateerde updates